Alla inlägg den 7 juni 2011

Av julia schmidt - 7 juni 2011 12:26

helluw :) sitter i skolan o har engelska buhu men det är ju bara för soft man behöver inte göra någe alls det är ju niice (Y) :D jag kom på att jag ljög lite igår för jag följde aldrig med till gammldeby ist skjutsade dom mig till åhamans där jag träffade tilda thilda nicke och patrik :) sen efter typ rn kvart skulle patrik o nicke dra hem då åkte jag tilda o thilda hem till tilda o typ hämtade pengar så stack vi o hämtade ''pitzza'' min egna stavning på det bara för jag tycker det ser fult ut när men skriver det som man ska aja sen när vi hämtat dom så åkte vi och satte oss mitt på fottbollsplanen vid bökensved vi satte väl där o hade gör kul sen efter ett tag när vi hade ätit klart så kom nicke o typ satte o prata med oss o vi typ sprang omkring lite :P o sen kom patrik o hade kul med oss sen ringde vi till tobbe o sa att han skulle komma dit sen efter nästan 40 minuter tror jag så kom han då stack vi slotsrouinen eller hur fan det stavas :P o typ tog massor kort o hade kul sen va jag tungen o ta bussen hem vid halv tio :((( det va inte kul :( men alla följde nig till bussen det tycktee jag va snääällllt :D jaaaao, idag ska jag va med tilda tror jag jag vet inte riktigt va vi ska göra men det blir kul !! aja pussohej   

Av julia schmidt - 7 juni 2011 12:26

helluw :) sitter i skolan o har engelska buhu men det är ju bara för soft man behöver inte göra någe alls det är ju niice (Y) :D jag kom på att jag ljög lite igår för jag följde aldrig med till gammldeby ist skjutsade dom mig till åhamans där jag träffade tilda thilda nicke och patrik :) sen efter typ rn kvart skulle patrik o nicke dra hem då åkte jag tilda o thilda hem till tilda o typ hämtade pengar så stack vi o hämtade ''pitzza'' min egna stavning på det bara för jag tycker det ser fult ut när men skriver det som man ska aja sen när vi hämtat dom så åkte vi och satte oss mitt på fottbollsplanen vid bökensved vi satte väl där o hade gör kul sen efter ett tag när vi hade ätit klart så kom nicke o typ satte o prata med oss o vi typ sprang omkring lite :P o sen kom patrik o hade kul med oss sen ringde vi till tobbe o sa att han skulle komma dit sen efter nästan 40 minuter tror jag så kom han då stack vi slotsrouinen eller hur fan det stavas :P o typ tog massor kort o hade kul sen va jag tungen o ta bussen hem vid halv tio :((( det va inte kul :( men alla följde nig till bussen det tycktee jag va snääällllt :D jaaaao, idag ska jag va med tilda tror jag jag vet inte riktigt va vi ska göra men det blir kul !! aja pussohej   

Presentation


hello everyone ! nu har jag fixat om på min blogg lite och ska börja blogga igen !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards