Alla inlägg under juni 2011

Av julia schmidt - 20 juni 2011 21:27

hejsan :) har precis ätit mat så nu sitter jag o dunkar musiik :) jag har sovit hos tilda hela helgen har vatt döh mys, i fredags va man o kolla när min syster o kusin tog studenten fan va avundssjuk jag blev :( jag vill också slippa skolan föralltid så jävla skönt !! asso när jag tar studenten ska jag skrika högren någon någonsinn har skrikit jag lovar !! :DD aja sen när vi hade haft ''studentfesten'' som jag gick tidigare ifrån så gick jag o mötte tilda o niklas när vi nästan va hemma hos tildan så va ludde adde erik josef o nån mer kille jag inte vad vad han heter o spelade fotboll så vi stannade där en stund sen gick vi hem o lämmmnade mina saker hos tildan o så tyå hade vi det görmys, i lördags typ cyklade vi omkring lite sen träffade vi partik o niklas o dom skulle typ träffa linnea, så jag o tildan fortsatte cyckla omkring lite sen ville jag ha glass på åhmans så vi åkte dit o då satt patrik nike o sanna där utanför o så va stanna o snacka med dom sen skulle vi hem o äta när vi hade ätit gick vi ut o skulle cykla o leta efter en viss person men som vi aldrig hittade :P ist träffade vi patrik niklas sanna o linnea IGEN :P så va hade lite kul :)) sen efter en liten stund stack linnea hon skulle va med josse, jag tilda patrik niklas o sanna typ gick in mot stan o sen typ satte vi oss utanför västerport o typ snacka o hade kul... jag satt på marken så skulle jag ställa mig upp o då tappar jag mitt tuggumi '' fråga inte hur '' aa men då skrek jag men det va fan inte äns högt men det stog en jävla fitt gubbe med hans hor kerring o bah ''FÖRSVINN HÄR IFRÅN'' jag bah va fan är problemet jag satt här först o dom bah nae du är ju förfan bara 14 år vi har funnits här längren du man bah HA-HA o dom typ började tjafsa massor med mig jag höll fan på att döda dom FAN VA JAG HATAR DOM !!!!!!!!!!!!! o sen typ va dom påväg in o typ ropa ''skaffa ett liv'' då kom gubb horan ut o bah vem sa skaffa ett liv jag bah det va jag då sa han jag har redan ett liv men det har inte du verkar det som jag höll på att dö av skratt jag kommer inte ihåg om det va tilda eller sanna som sa du va säkert lika dan när du va som hon aa fast kille då... fitt gubben bah nej det va jag inte tyvär... hahahahahahha HAN SA TYVÄR ;D blääää på dom aja sen gick vi o mötte thilda o vi hade en grymt finfin kväll !! sen igår '' söndags'' va jag o tilda bah hemme o chilla hela dan typ sena på eftermiddan kom thilda o sen ännu lite senare kom patrik o hade söndagsmys med oss   idag har jag barre chillat efter att ha fått suttit o väntat på bussen i en och en halv timme -.-'' men aja ska kolla på film nu puss o hej Btw; det kommer blider från emelie o jennifers student lite senare :))

Av julia schmidt - 16 juni 2011 17:13

okii mina bästa vänner... jag har haft en som heter linnea vi har vatt bästa vänner i tre år eller någe tror jag men jag tror jag håller på att förlora henne helt nu det känns verkligen så... vi pratar nästan aldrig längre så det känns som jag inte har henne kvar men vi får se hur det blir ... älskar henne ändå ...  


sen har jag den mest underbaraste bästavän man kan ha TILDA hon är det finaste människa jag har mött! jag har det alltid sjukt kul när jag är med henne <3  tänker aldrig släppa henne !!! men hon ska flytta om ett år typ men jag tänker aldrig låta henne göra det !! jag kommer ta livet av mig om hon gör det :(( älskar henne otroligt mycket !   

min underbara fru tilda   

Av julia schmidt - 15 juni 2011 22:37

hej alla gullungar jag kom precis hem jag har vatt i stan o vatt med väsrldens bästa tilda vi hade döööh kul !!!! :D aja nu ska jag gå ner o kolla om det finns någe o ätaaa :) hare braa btw jag kanske gör nått inlägg om jag orkar innan jag lägger mig :) pussohej  

Av julia schmidt - 14 juni 2011 18:11

okej nu är det så att jag inte kommer på någe jag drömmer om, det kanske e att jag inte drömmmer om någe specielt... asso det är egentligen massor jag drämmer om men som jag inte vill säga och som aldrig komm gå i uppfyllelse men en sak jag verkligen skulle vilja är att jag skulle få åka tillbaka till thailand... det va flera år sen jaa där men jag kommer ihåg precis allt och speciellt att det va helt UNDERBART där !!     


Av julia schmidt - 14 juni 2011 18:10

Dag 01 - Mina drömmar 
Dag 02 - Mina bästa vänner 
Dag 03 - Något/någon jag inte kan leva utan 
Dag 04 - En resa jag minns 
Dag 05 - Favoritplagget ur garderoben 
Dag 06 - Mitt tidigaste minne 
Dag 07 - Något jag tänker på hela tiden
Dag 08 - Ett ögonblick värt att minnas
Dag 09 - Min favoritplats
Dag 10 - Det här får mig att känna mig lycklig
Dag 11 - Det här får mig att skratta
Dag 12 - Något jag gör hela tiden
Dag 13 - Mitt rum
Dag 14 - Favoritfotot
Dag 15 - Mitt favoritminne
Dag 16 - Det här får mig att må bättre
Dag 17 - Det här hade jag på mig idag
Dag 18 - Vad jag gillar med mig själv
Dag 19 - Något jag ser fram emot
Dag 20 - Mina rädslor
Dag 21 - Det här är viktigt för mig
Dag 22 - Mina starka sidor
Dag 23 - Vad jag gillar att göra
Dag 24 - Det här är jag bra på
Dag 25 - Något jag hatar att göra
Dag 26 - Min favoritsport
Dag 27 - Det här glömmer jag aldrig
Dag 28 - Min familj
Dag 29 - 3 saker jag gjort idag
Dag 30 - Bästa fotot hittils
Dag 31 - Det här älskar jag att göra

Av julia schmidt - 14 juni 2011 12:00

tjoo

sitter i skolan o har engelska :) igår typ gjorde jag inget bah tog det lungt, idag vet ja inte vad jag ska göra får la se (: aja herrååååååå pussohej  

Av julia schmidt - 13 juni 2011 12:46

helluw :)

sitter i skolan o har engelsk, det är alltid lika skönt att ha engelska för man behöver inte göra någe alls (Y) det är niice :P ideg har jag ingen aning om va jag ska göra jag får la se (: aja puss o hej  

Av julia schmidt - 12 juni 2011 20:17

hejsan hoppsan :)

jag orka inte göra något inlägg igår men igår typ när jag gjorde mig iordning så kom tilda o sen åkte vi typ till Donken o åt glass o så drog vi till ludde efter det o va där ett tag sen skulle han äta så jag tilda o tobbe typ väntade på han o tilda o tobbe hoppade studssmatta (stav) :P sen när han ätit klart gick vi till tobbe o hade det jätte ruligt :D tobbe va ur gullig o ristade in ''julia är bäst <3'' i sitt bord det tycker jag e döh gulligt !!:P sen typ kollade vi på en film som heter '' Älska Mig'' en av dom bästa filmerna jag sett ! alla borde se den !! sen när vi sett klart den va jag tvungen o gå till bussen tack tilda tobbe och ludde för en underbar dag/kväll ni är bäst !!!



alla borde verkligen se den !!


 

trailern till filmen


pussohej   

Presentation


hello everyone ! nu har jag fixat om på min blogg lite och ska börja blogga igen !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards