Alla inlägg den 4 juni 2011

Av julia schmidt - 4 juni 2011 13:40

hej på er sry att jag inte gjort nått inlägg på ett tag men jag har sovit hos tilda från onsdag tills igår ''fredag'' i onsads va jag på gymnasiet med hela åttan på skolan o hälsade påsen träffade jag linnea o efter ett tag kom tilda och då bestämmde vi att jag skulle sova hos tilda tills torsdag så jag o tilda tog bussen hem till ankarsrum o hämta lite saker sen åkte vi till västervik igen och lämmnade mina saker o lite lite sen åkte vi till VO o kolla på när ludde spelade fotboll med andereas sen på torsdags kvällen träffade vi patrik o vi typ drog till willys o så kom mathilda dit o vi typ snacka lite o hade det niice sen gick vi till lidhem o träffade ludde o tobbe så va vi där o hade det skit kul hela kvällen o jag orkade inte åka hem så jag sov hos tilda en natt till o då sov vi på hennes balkong det va döh mys igår '' fredag '' åkte jag o tilda ner till stan o mötte mathilda o tilda köppte en ny bikini sen åkte vi till lysningsbadet o jag badade för första gången i år det va ganska skönt faktiskt sen när vi låg o sola så kom patrik o tobbe dit o bada också sen åkte dom hem till sig o tilda mathilda o jag hem till tilda o typ tog det lugnt sen stack vi ut o träffade tobbe och patrik igen o vi typ satt o snacka lite så skulle vi åka till willys men då träffade vi sanna o nicke så patrik o tobbe stanna o snacka med dom så jag tilda o mathilda åkte till willys sen mötte vi dom vil ludde '' ludvigsborgs skolan'' typ satt o hade det kul o så hände en sak som jag inte vill prata om :'( jag kan inte sluta tänka på det :'( ... vi typ satt kvar ett tag efter det sen stack patrik hem o jag tilda mathilda nicke sanna o tobbe åkte hem till tilda o satte oss på hennes balkong sen vajag tvungen o gå till bussen o åka hem ... idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra får la se

hare bra puss o hej <3

Presentation


hello everyone ! nu har jag fixat om på min blogg lite och ska börja blogga igen !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards