Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av julia schmidt - 11 oktober 2011 11:33

sitter i skolan nu igen... mår lite bättre nu som ni såg i inlägget innan men aa

Av julia schmidt - 11 oktober 2011 11:22

jävla idiot !

du gjorde så jag mådde helt jävla fkn dåligt du fick min egna mamma att tvivla på mig hon sa att hon ville tro mig men hon visste inte hon frågade ''är du säker'' ''lovar du'' ''LOVAR DU'' tusen gånger om och jag sa ja jag lovar jag började gråta men då sa hon ''det finns alltid en chans att ändra sig'' då orkade jag inte jag tänkte att inte äns min egna mamma tror på mig vad ska jag göra då... du anklagade mig för en sak som jag visste att jag inte hade gjort och till slut fick alla veta att det va jag som hade rätt... så nu mår jag bättre... men det är inte bara det som gör då jag mår dåligt just nu känns allt så jobbigt efter som jag går i nian så har man mycket högre krav på sig men nu orkar jag inte det ...

Av julia schmidt - 11 oktober 2011 11:22

jävla idiot !

du gjorde så jag mådde helt jävla fkn dåligt du fick min egna mamma att tvivla på mig hon sa att hon ville tro mig men hon visste inte hon frågade ''är du säker'' ''lovar du'' ''LOVAR DU'' tusen gånger om och jag sa ja jag lovar jag började gråta men då sa hon ''det finns alltid en chans att ändra sig'' då orkade jag inte jag tänkte att inte äns min egna mamma tror på mig vad ska jag göra då... du anklagade mig för en sak som jag visste att jag inte hade gjort och till slut fick alla veta att det va jag som hade rätt... så nu mår jag bättre... men det är inte bara det som gör då jag mår dåligt just nu känns allt så jobbigt efter som jag går i nian så har man mycket högre krav på sig men nu orkar jag inte det ...

Presentation


hello everyone ! nu har jag fixat om på min blogg lite och ska börja blogga igen !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards