Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av julia schmidt - 5 oktober 2011 17:55

hejsaan tänkte slänga in ett litet inlägg barre jao :)

meeen idag tog jag bussen vid halv åtta från stan till skolan eftersom jag sov hos tilda inatt seen typ hade vi massor lektioner o så men jag måste bara berätta några saker !!!!


1. jag hade INGET smink på mig i skolan idag :OO jag kommer inte äns ihåg när jag gick utan smink till skolan det va väl några år sen :O :)

2. idag tog jag hem skol böcker o har tänkt att jag ska plugga asso guuuud jag har inte pluggat en ända gång sen typ sexan jag lovar :O fattar inte hur jag har klarat mig ända till nian utan att plugga :O om jag skulle säga till nån jag känner att jag ska plugga så skulle dom typ säga något som '' HAHAHA DU PLUGGA? HAHA ELLER HUR!!! '' heheh :)

3. jag är väldigt ledsen :( jag vill bara sjunka genom marken känns det som jag kan inte prata om det med någon vet inte äns vad jag ska säga men mm... jag saknar en perssion så mycket :( och jag vill verkligen ha ett RIKTIGT förhållande nu ! punkt och slut . !

4. nu ska jag börja blogga på riktigt igen !

det va väl kanske allt jag ville berätta så nu ska jag gå ner och deppa i soffan o kolla på någon film puss o hej

Presentation


hello everyone ! nu har jag fixat om på min blogg lite och ska börja blogga igen !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards