Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Rubrik saknas

Av julia schmidt - 27 maj 2011 15:07

Tja ! nu sitter jag o tare lugnt för vid 16.00 ska jag ta bussen till pappa :) jag har packat klart och gjort mig iordning asso min väska väger typ 100000000 kilo den är överfull med kläder, teheheh  :P men idag har jag bara vatt i skolan jag får la se vad som händer ikväll men tror det blir att va hemma o ta det lugnt för jag har ingen vidare lust att va ute i detta skit väder det typ pissrängnar :( buhu. men jag ska nog gå ner och kolla lite på tv nu innan jag ska åka. jag får se om jag orkar göra nåt inlägg ikväll men det tror jag nog :) BTW ni måste lyssna på denna låt den är en av dom bästa låtarna jag vet det den är helt underbar !!! 


Baby you're all that I want. 
When you're lying here in my arms
I'm finding it hard to believe
We're in heaven.



Oh, thinking about all our younger years,
There was only you and me,
We were young and wild and free.
Now nothing can take you away from me.
We’ve been down that road before,
But that's over now.
You keep me coming back for more.



Baby you're all that I want.
When you're lying here in my arms
I'm finding it hard to believe
We're in heaven.


And love is all that I need
And I found it there in your heart.
It isn't too hard to see
We're in heaven.



Now, nothing could change what you mean to me.
There's a lot that I could say
But just hold me now,
Cause our love will light the way.



Baby you're all that I want.
When you're lying here in my arms
I'm finding it hard to believe
We're in heaven.


And love is all that I need
And I found it there in your heart.
It isn't too hard to see
We're in heaven.



Now our dreams are coming true.
Through the good times and the bad
I'll be standing there by you.


(We’re in heaven.)


And love is all that I need
And I found it there in your heart.
It isn't too hard to see
We're in heaven.
 
PUSS O HEJJ ALLA SÖTNOWSAR :)
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia schmidt - 21 november 2011 11:02

http://www.rapunzelofsweden.se/harforlangnings-produkter/clip-on-set-hair-extensions/2-morkbrun-clip-on-set-hair-extensions ...

Av julia schmidt - 18 november 2011 11:22

hejsan ! sitter i skolan och har egentligen engelska o vi skulle kolla film men det funkade inte så nu sitter alla vis varsin normad i klassrumet det är helt svart så der man bara folks ansikten redigt cool    igår va jag och min syster emelie oc...

<3

Av julia schmidt - 19 oktober 2011 10:55

      Älska mig för den jag är och inte för den jag borde vara,För jag är den jag är och det kommer jag alltid vara!        Allt man gör är för nån,allt jag gör är för just dej.Ler jag är det för dej.Skrattar jag är det för dej.Gråter jag...

Av julia schmidt - 19 oktober 2011 10:34

här är några dikter som jag tycker e fina bra eller underbara eller allt :D jag har inte skrivit någon av dom här men aja :D     Gå bakom migGå framför migGå vart du vill älsklingMen gå inte ifrån mig          Älska mig mest när jag...

Av julia schmidt - 19 oktober 2011 09:54

Kärlek kommer och kärlek går men sorgen består. Från alla dom som sårat en Från alla gånger jag suttit ensam och gråtit Från alla gånger mitt hjärta blivit krossat   Jag vet inte vad jag ska känna eller göra Jag sitter här och känner hur ...

Presentation


hello everyone ! nu har jag fixat om på min blogg lite och ska börja blogga igen !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards