Alla inlägg den 30 maj 2011

Av julia schmidt - 30 maj 2011 13:15

helluw :) sitter i skolan o har engelska,... fett niice det är bara två veckoer till sommarlovet :DD detta sommarlov ska bli det bästa någonsinn har jag bestämmt :) jaaao :) igår sa ja ju att jag va med tilda och thilda det va gör kul vi typ cyklade omkring lite sissådär vettu :) o hade det bäst :) idag ska jag in till stan o kolla efter en avslutningsklänning men om jag inte hittar nån så har jag hittat en på Nelly som jag tror jag ska skicka efter, aja jag typ gör nåt inlägg ikväll hare bra pussohej

Av julia schmidt - 30 maj 2011 13:15

helluw :) sitter i skolan med vickis o vickan vi har engelska men vi slutar snart tror ja fett niice det är bara två veckoer till sommarlovet :DD detta sommarlov ska bli det bästa någonsinn har jag bestämmt :) jaaao :) igår sa ja ju att jag va med tilda och thilda det va gör kul vi typ cyklade omkring lite sissådär vettu :) o hade det bäst :) idag ska jag in till stan o kolla efter en avslutningsklänning men om jag inte hittar nån så har jag hittat en på Nelly som jag tror jag ska skicka efter, aja jag typ gör nåt inlägg ikväll hare bra pussohej

Av julia schmidt - 30 maj 2011 06:58

tjoosan i trosan jag är trött jag orkade inte göra nåt inlägg ogår kväll man aja jag va i alla fall med tilda och mathilda det va skit kul man kan aldrig ha tråkigt med dom a jag skriver mer sen när jag kommer hem från skolan för ska strax dit pussohej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hello everyone ! nu har jag fixat om på min blogg lite och ska börja blogga igen !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards