Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

TRÖTT

Av julia schmidt - 10 oktober 2011 10:09

hejsan sitter i skolan just nu o har trååkigt... men jag behöver inte göra något så det e chill orkar ändå inte göra nått för sov hos tilda inatt och vid typ tre i natten ringde hennes alarm i mobilen som hon inte använt på jätte länge som va avstängd... man bara WTF... sen vart tilda lite rädd för lite saker men jag tror nog det va för i lördas kollade vi på fredag den 13e hahah gullig snuttan e    idag slutar jag 15.20 och tilda slutar vid 16.00 o då ska hon ta bussen till mig så ska vi typ städa lite i mitt rum o så typ det är verkligen inte kul att städa men med roligt sällskap så går det :) ao men nu ska jag sooova theheheheheh hejdå puss puss puss  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julia schmidt - 21 november 2011 11:02

http://www.rapunzelofsweden.se/harforlangnings-produkter/clip-on-set-hair-extensions/2-morkbrun-clip-on-set-hair-extensions ...

Av julia schmidt - 18 november 2011 11:22

hejsan ! sitter i skolan och har egentligen engelska o vi skulle kolla film men det funkade inte så nu sitter alla vis varsin normad i klassrumet det är helt svart så der man bara folks ansikten redigt cool    igår va jag och min syster emelie oc...

<3

Av julia schmidt - 19 oktober 2011 10:55

      Älska mig för den jag är och inte för den jag borde vara,För jag är den jag är och det kommer jag alltid vara!        Allt man gör är för nån,allt jag gör är för just dej.Ler jag är det för dej.Skrattar jag är det för dej.Gråter jag...

Av julia schmidt - 19 oktober 2011 10:34

här är några dikter som jag tycker e fina bra eller underbara eller allt :D jag har inte skrivit någon av dom här men aja :D     Gå bakom migGå framför migGå vart du vill älsklingMen gå inte ifrån mig          Älska mig mest när jag...

Av julia schmidt - 19 oktober 2011 09:54

Kärlek kommer och kärlek går men sorgen består. Från alla dom som sårat en Från alla gånger jag suttit ensam och gråtit Från alla gånger mitt hjärta blivit krossat   Jag vet inte vad jag ska känna eller göra Jag sitter här och känner hur ...

Presentation


hello everyone ! nu har jag fixat om på min blogg lite och ska börja blogga igen !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards